Kariyer Mimarı Size Ulaşalım

ENDÜSTRİYEL TASARIM Kursu

ENDÜSTRİYEL TASARIM Kursu

ENDÜSTRİYEL TASARIM Kursu

ENDÜSTRİYEL TASARIM Kursu
ENDÜSTRİYEL TASARIM Kursu

Endüstriyel Tasarım Kursu

Dünyada teknoloji ve robotlaşma inanılmaz bir hızla yayılıyor. Robotun ve teknolojinin olduğu her yerde makinalar var. Endüstriyel ya da teknolojik araçların üretimini yapan her tür makinanın tasarımı ve üretim sürecini kontrol edebilmek, günümüzün en çok kazandıran sektörlerine tasarım yapabilmek için endüstriyel tasarım eğitim paketimizi seçmenizi öneririz.

Ders Başlangıç Günler Saatler Kontenjan
Kariyer Mimarı İletişim
Kariyer Mimarı Eğitim İçeriği

ENDÜSTRİYEL ÜRÜN TASARIMI EĞİTİM İÇERİĞİ

ENDÜSTRİYEL ÜRÜN TASARIMI Eğitimi öncesi Kara Kalem eğitimi ;

  • Çizgi çalışması
  • Işık gölge, açık-koyu leke çalışması
  • Natürmort çalışması
  • Eskiz çalışması
  • Desen çalışması
  • Portre çalışması
  • İmgesel çalışmalar

Modül 1: AUTOCAD EĞİTİMİ İÇERİĞİ

Geometrik Çizimler ve Düzenlemeler

  • Autocad çizim ekranı ve toolbar (araç çubuklarının tanıtılması)
  • Araç çubuklarının tanıtılması ekrana ekleyip çıkarılması
  • Dosyalama işlemleri (Yeni bir Çizime girmek, mevcut çizimi açmak, Kaydetme yöntemleri, dosya almak, dosya vermek ve çıkış yapmak)
  • Zoom Komutları
  • Pan Komutu görüntü kontrol komutları
  • 2B Obje Çizim Komutları
  • (Draw menüsü tüm komutlar ve alt parametreleri)
  • Line,Ray,ConstructionLine,Multiline(MultilineStyle),Polyline,Polygon,Rectangle,Arc,Circle,Spline,
  • Ellipse,Point,Region,Boundary,Wipeout,Revision Cloud,Text).
  • (Modify Düzenleme menüsü tüm komutlar ve alt parametreleri)
  • Erase,Copy,Mirror,Offset,Array (Rectangle,Path,Polar Array),Move,Rotate,
  • Scale,Stretch,Lenghten,Trim,Extend,Break,Join,Chamfer,Fillet,Blend Curves,Explode.
  • Yazı yazma komutları (Dtext, Mtext)
  • Yazı stili tanımlaması
  • Antet hazırlama
  • Sorgulama komutları
  • Desen ve logo tasarımı
  • Mesleki Uygulamalı proje çizimleri
  • (Mimari,Makine,Endüstriyel,Mobilya vb) alanların uygulama örnekleri

Dimension Ölçülendirme menüsü tüm komutlar

  • Quick dimension,Linear,Aligned,Arc lenght, Ordinate,Radius,Jogged,Diameter,Angular,Baseline,Continue,MultiLeader,Tolerance,Centermark,Obligue,Aligntext,Dimension Style,Ovverride,Update
  • Çizimin ölçülendirilmesi,Ölçü sitillerinin ayarlanması,Ölçülerin;ölçeğe uygun hale getirilmesi,Tolerans ölçülerinin verilmesi
  • Kartezyen koordinat sistemi

Çizimlerin Düzenlenmesi

  • Layer (katman) işlemleri
  • Katmanların oluşturulması
  • Katmanlara nesne ataması
  • Katmanların genel kontrolleri
  • Katmanlara çizgi tiplarinin atanması
  • Bir çizime bir çizgi tipinin eklenmese
  • Tarama işlemleri
  • Hatch tarama komutunun kullanılması
  • Tarama ayarlarının yapılması
  • Tarama yapılmış yüzeylerin tarama özelliklerinin değiştirilmesi

DÜZENLEME ARAÇLARI

  • Temel yardımcı komutların tanıtılması
  • (Object Snap araç çubuğunun tanıtılması, Klavye komutları)
  • Properties
  • Edit Hatch
  • Edit Polyline
  • Edit Multiline
  • Edit Text
  • Group oluşturma

Block İşlemleri

  • Define Attirutes ( Bloklara nitelik ekleme ) özelliğinin kullanımı
  • Make block
  • Insert block
  • Write block
  • Hazır çizimlerin sembol olarak kullanılması

Çizim Çıktı Ayarları

  • Kâğıt boyutunu ayarlama
  • Kâğıt konumunu ayarlama
  • Ölçek ayarlaması yapma
  • Çıktı çizgi kalınlıklarını ayarlama
  • Pencereye göre çıktı alma
  • Limit değerlerine göre çıkıt alma
  • Tüm çizim alanının çıktısını alma
  • Çizim alanında görünen kısmının çıktısını alma
  • Yazıcı ayarlarını yapma
  • Yazdırılacak doğru yazıcıyı seçme
  • Çıktı kopya sayısını ayarlama
  • Projelerin paratik çözümlenmesi

LAYOUTS (pafta sayfası)

  • Pafta oluşturmak
  • Paftaya çizimi hizalamak
  • Paftayı ölçekleme
  • Farklı ölçekleri kullanarak pafta üzerinde uygulama
  • Paftanın çıktı alınması yazdırılması

Kesit

  • Kesit Görünüşler Kesit Görünüşler
  • AA—BB—CC vb. kesitler
  • Kesit görünüş elde etmenin adımları
  • Kesit Düzlemi
  • Tarama Çizgileri ve Özellikleri
  • Yüzeyleri taranmayıp boyanan parçaların kesit görünüşleri
  • Kesit görünüşlerin elde edilmesi
  • Kademeli delikleri kesit görünüşü
  • Tam delik ve kör delik

KESİT GÖRÜNÜŞ ÇEŞİTLERİ

  • Tam kesit görünüşler
  • Yarı kesit görünüşler
  • Kademeli kesit görünüşler
  • Döndürülmüş kesit görünüşler
  • Döndürülmüş enine kesit görünüşler
  • Kısmı kesit görünüşler,
  • Detay kesit görünüşler

2Boyutlu Proje Çizimleri

  • Mimari Proje çalışması
  • Makine parçası çizimi
  • Peyzaj proje uygulaması
  • Bina görünüş çizim örnekleri
  • Tefriş elemanları çizim uygulamaları
  • Tesisat projelerinde kullanılan sembollerin çizimi ve bloklanması

Perspektif Çizimi ve 3Boyut

  • View menüsünü kullanarak perspektif çizmek
  • Komut satırını kullanarak perspektif çizimi yapmak
  • Araç çubuklarını kullanarak perspektif çizimi yapmak
  • Üç boyutlu modelleme ve görüntüleme
  • İzometrik Çizim Teknikleri
  • Dimetrik Çizim
  • Axonometrik Çizim
  • View
  • Visual styles
  • Orbit
  • 3D modeling bölüm arayüzünü tanıtılması
  • 3 boyutlu çizime giriş
  • Katı model çalışma kuralları
  • Solid komutları (Katı model komutları)
  • Booelan komutları
  • Union, Subtract, İntersect, Shell, Slice, Separate
  • Tel kafes model oluşturma
  • Yüzey modeli oluşturma
  • Katı model oluşturma
  • Şablon oluşturma
  • 3D operasyonlar
  • Extrude, Loft, Revolve, Sweep, Presspull, Polysolid komutları
  • 2B planı 3B bir modele dönüştürmek
  • Koordinat Sistemi Tanımlama (UCS) ve ayarları

3D Layouts (Pafta) Sayfası

  • 2D ve 3D nesne ve objelerin paftaya aktarılması
  • 3D objelerinin görüntü ve kesitlerinin alınma yöntemi
  • 3D objelerin render da tek paftada yazdırılması

Rendering

  • Render bölümüne giriş
  • Materials browser (materyal seçme ve getirme)
  • Materials özellikleri gösterimi (yansıtma-şeffaflık vb.)
  • Materials atama
  • Işık ayarları özellikleri
  • Point, Spot, Distant, Weblight ışık çeşitleri ve kullanılma yöntemleri
  • Render alma, imaje olarak kaydetme
  • Render kalitesini arttırma yöntemleri
  • Kamera özellikleri
  • Kamera animasyonu detayları

3Boyutlu Proje Çizimleri

  • Cıvata çizimi,Makine parçaları
  • 3 BoyutuModelleme koltuk ,masa,sandalye,vazo modelleme uygulaması
  • 3 boyutlu iç mekan oda modellemesi
  • Yatak odası,mutfak,Oturma Odası vb. uygulama modelleme
  • 3 boyutlu bina dış cephe modellemesi
  • 3 boyutlu çevre düzenleme projesi
  • Işık ve ışık sistemleri ile sahneyi aydınlatma
  • Kamera yerleştirme ve kamera ile sahnede dolaşma

Modül 2: SOLİDWORKS EĞİTİMİ İÇERİĞİ

Solidworks’e giriş

  • Programın yetkinlikleri
  • Solidworks programının kullanım alanı
  • Soldiworks programının çalışma sistemi, çalışma mantığı
  • Solidworks Kullanıcı Arayüzü Tanıtılması


Sketcher Desing (Parça) Modelleme

  • 2 Boyutlu animasyon teknikleri uygulama
  • Part komutlarının tanıtılması ve uygulaması
  • Part komutları objelerin çizim detaylarının oluşturulması
  • Ürününü oluşturulması için ürün ağacının hazırlanması
  • Weld komutlarının tanıtılması
  • Profil veya saç parçalarının kaynaklarının yapılması
  • Temel çizim komutları
  • Radius
  • Pah
  • Ölçeklendirme
  • Çizim ilişkileri
  • Kopyalama
  • Taşıma
  • Öteleme
  • Budama
  • Döndürme
  • Yazı
  • Doğrusal Çoğaltma
  • Dairesel Çoğaltma
  • Tam tanımlı kavramı
  • Eksik tanımlı kavramı
  • Autocad çizimini Solidworks e aktarılması
  • 2B Çizimi 3B çizime çevirme
  • Bloklar - Blocks
  • Blok oluşturma
  • Blok parametreleri
  • Blok kütüphanesi oluşturma
  • Kaydedilen blokların çağrılması
  • Bloğun parçalanması
  • Bloğun düzenlenmesi
  • İşlenen komutları farklı örnekler üzerinde uygulanması

Katı Modelleme Tasarımı

  • Katı modelin oluşturulması
  • Oluşturulan katı modeller ( Bardak, Şişe, Makine Parçaları…)
  • Referans resim ekleme ve modelleme
  • Katı model oluşturulurken dikkat edilmesi gereken işlemler.
  • Oluşturulan modelin tasarım kolaylığı
  • Oluşturulan modelde değişikliklerin yapılması
  • Katı komutlarının tanıtılması
  • Yükseklik vererek katı model oluşturma
  • Yükseklik vererek katı model çıkartma
  • Döndürerek katı model oluşturma
  • Döndürerek katı modelden çıkarma
  • Süpürerek katı model oluşturma
  • Süpürerek katı modelden çıkarma
  • Kesitler arasını doldurarak katı model oluşturma
  • Kesitler arasını doldurarak katı modelden çıkarma
  • Katı modellerin düzenlenmesi
  • Yuvarlatma/Radius verme
  • Konik Radius
  • Pah kırma
  • Ölçeklendirme
  • Taşıma
  • Döndürme
  • Kopyalama
  • Basit delik delme
  • Sihirbaz ile delik delme
  • Otomatik kanal açma
  • Referans noktası oluşturma
  • Doğrusal çoğaltma
  • Değişik ölçülerde çoğaltma
  • Dairesel çoğaltma
  • Parça modelleme
  • Çoğaltma sonrası gövdeler
  • Örnek uygulamaların yapılması

Montaja giriş

  • Örnek Montaj Projeleri
  • Solidworks Programında Montaj Mantığının Anlatılması
  • Montaj Sayfasının Oluşturulması
  • Montaj ilişkilerinin kullanılması
  • Montaj ilişkisi kavramının anlatılması
  • Montaj sayfasına parça eklenmesi
  • Alt Montajların oluşturulması
  • Montaj parçalarının taşınması
  • Toolbox yardımı ile parça çağırımı
  • (Rulmanlar, Somun ve Vidalar, O-ringler, Tespit Bilezikleri, Güç Aktarım Parçalarının oluşturulması)
  • Montaj parçalarının döndürülmesi
  • Parçaların sabitlenmesi
  • Montaj bileşenlerinin düzenlenmesi
  • Montaj modu
  • Montaj bileşenlerinin saklanması ve gizlenmesi
  • Montaj bileşenlerinin şeffaflaştırılması
  • Montajın patlatılmış görüntüsünün oluşturulması
  • Çoklu patlatılmış görüntü
  • Döndürerek patlatma
  • Patlatma yollarının çizilmesi
  • Montaj bileşenlerinin patlat/daralt animasyonun hazırlanması
  • Montaj Unsurları
  • Hızlı montaj ilişkileri
  • Boyuta Göre seç
  • Bağlı ilişkileri gösterme
  • Yükselterek boşaltma
  • Döndürerek boşaltma
  • Montaja delik delme
  • Standart delik delme
  • Doğrusal çoğaltma
  • Dairesel çoğaltma
  • Birbirine temas eden parçaların bulunması
  • Tasarım esnasında mesafe ölçümü
  • Montajı yapılan modelin çalıştırılması (animasyon)
  • İşlenen komutları farklı montajlar üzerinde uygulanması
  • Montaj ortamında kalıp oluşturma
  • Montaj ortamında yeni parça eklenimi

Animasyon

  • Animasyon Mantığının Aktarılması
  • Animasyon ve Simülasyon Oluşturulması
  • Parçaya doğrusal hareketin verilmesi
  • Parçaya dönme hareketinin verilmesi
  • Parçaya yerçekimi kuvveti uygulanması
  • Parça animasyonun kaydedilmesi ve video haline dönüştürülmesi
  • Parçaya yer çekimi kuvveti uygulanması
  • Plastik enjeksiyon analizi
  • Bükülme Analizi
  • Statik analiz

Teknik Resim

  • Teknik Resim Oluşturulması
  • Soldiworks programında teknik resim mantığının anlatılması
  • Teknik resim çalışma sayfası
  • Teknik resim dokümanının açılması
  • Teknik resim kağıtları ve kağıt özellikleri
  • Teknik resim özellikleri
  • Kullanıcı antedi oluşturma ve kaydetme
  • Görünüşlerin oluşturulması
  • Görünüşlerin Çıkarılması
  • Görünüşlerin Taşınması ve Hizalanması
  • Yardımcı Görünüş Oluşturma
  • Kesit Görünüş Oluşturma
  • Montajdan Kesit Alınması
  • Tarama Çizgileri ve Taramaların Oluşturulması
  • Detay Görünüş Oluşturma
  • Standart Üç Görünüşün Oluşturulması
  • Kısmi Kesit Alma
  • Görünüşün Kırpılması
  • Görünüşlerin Ölçülendirilmesi
  • Akıllı Ölçümlendirme
  • Hızlı Ölçülendirme
  • Model Ölçülendirmesi
  • Referans modeli değiştirme
  • Açısal Ölçülendirme
  • Detaylandırmalar
  • Yüzey modelde kesit alma
  • Resme Sayfa ekleme
  • Ölçü Özellikleri
  • Kesişim noktalarını bulma
  • Otomatik Ölçülendime
  • Not Ekleme
  • Balon Ekleme
  • Yüzey İşleme İşaretinin Eklenmesi
  • Kaynak Sembollerinin Eklenmesi
  • Teknik Resim Tablosu Ekleme
  • Boş tablo ekleme
  • Delik tablosu oluşturma
  • Malzeme listesi oluşturma
  • Revizyon tablosu oluşturma
  • Sac ürünlerinde açılım görünümü alma
  • Sac levhanın büküm tablosunu oluşturma
  • Sac levhada delik tablosunu oluşturma
  • Görünümü farklı kaydetme

Yüzey Modelleme

  • Yüzey modellemeye giriş
  • Yüzey ve katı model farkı
  • Yama ve yumuşak geçiş
  • Yüzey modelleme komutlarının kullanılması
  • Yüzeyler komutu ile parça modelleme
  • Yüzey modelleme ile araba modelleme ye giriş.
  • Ekstrüze Yüzey
  • Döndürülmüş Yüzey
  • Sürüklenmiş Yüzey
  • Loftlu Yüzey
  • Sınır Yüzeyi
  • Dolgu Yüzeyi
  • Serbest Form
  • Yüzey Sil
  • Yüzey Buda
  • Yüzey Uzat
  • Dikili Yüzey
  • Kalınlık Ver

Profiller

  • Porfil Komutlarının kullanımı
  • 3B Çizim Mantığı
  • Profil komutları ile masa yapımı
  • Buda-uzat
  • Profil Kapat
  • Bayrak
  • Kaynak Parçası
  • Teknik Resim Aktarılması
  • Profil Tablo oluşturulması

Kalıp Araçları

  • Kalıp Araçları komutlarının kullanımı
  • Kalıplama yöntemleri
  • Draft Analizi
  • Ölçek
  • Ayrım Çizgileri
  • Boşlukları Kapat
  • Ayrım Yüzeyleri
  • Erkek ve Dişi Oluşturma
  • Maça
  • Oluşturulan kalıp araçlarını montaj ortamına aktarılması
  • Şişirme Kalıpları Oluşturma
  • Baskı Kalıbı çıkartma yöntemi

Sac Levha

  • Sac Levha oluşturma yöntemi
  • Sac Levha komutlarının kullanımı
  • Çizimi sac levhaya çevirme
  • Katı modeli sac levhaya çevirme
  • Taban Flanş/Sekme
  • Sac Levha Dönüştür
  • Loft İle Bükme
  • Sac Kenar Flanşı
  • Çevresel Flanş
  • Kenar.Çekme
  • Basamak Oluştur
  • Çizgiden Bükme
  • Köşeler
  • Sac Levha Bayrakları
  • Menfez
  • Basit Delik
  • Ekstrüzyon ile kes
  • Katları Aç
  • Katla
  • Düzleştir
  • Sac Levha Teknik Resim Görünümü
  • Delik Tablosu
  • Ölçülendirme
  • Kesim listesi özellikleri
  • Feder Ekleme
  • Çoklu Köşe Payı girme
  • Süpürülmül Flanş

İleri Düzey Solidworks Komutları

  • Kişiselleştir
  • Görsel Sunum Oluşturma
  • Modelleme/Render Yapısının Aktarılması
  • Render güneş ışığı efekti
  • Render özellikleri
  • Kullanılan montaja göre kaplama dokusu eklenmesi
  • Photoview Son işleme paneli
  • Parça Maliyeti
  • Photoview Güneş Işığı efekti
  • Küresel İlişkiler
  • Farklı kaydet seçenekleri
  • Kesitten parça çıkartmak
  • Grafik kesit alma
  • Proje arkasına görünüm ekleme ( Fabrika, manzara. Vb.)
  • Kütle özellikleri, kütle merkezi
  • Konfigurasyon atama
  • Denklemler

Modül 3: 3D STUDİO MAX EĞİTİM İÇERİĞİ

3D Studio Max Arayüzü ve Program içeriği

  • Customize paneli çalışma özellikleri
  • Units Ölçü birim ayarlarının yapılandırılması
  • User Interface UI (Sahne arayüzü tanımlanması)
  • Wiewportlar Ekran kontrolleri ve kısayolları
  • Görüntü penceresinin düzenlenmesi
  • Dosya İmport,Export Özellikleri (AutoCAD, Adobe illustrator ,Maya,SketchUp gibi ilişkilendirilmiş programlar) dosya alımı ve çalışılması
  • Transform Komutları
  • Hizalama Komutları
  • Simetri Komutları
  • Bağlama, Kopyalama, Gruplama İşlemleri
  • Eksen ve Hareket Mesnet Noktalarını Belirleme ve Düzenleme
  • Display, Ekran Görünüm Kontrollerinin Yapılması


2 Boyutlu (Shapes) Çizgisel Objelerle (Splines) özellikleri Modelleme ve Tasarım

  • 2 Boyutlu Çizgiler özellikleri ve Tanımlanması
  • Line,Circle,Rectangle,Ellipse,Arc,Donut,Ngon,Star,Text,Helix,Egg,Section
  • Çizgisel nesnelere hacim verilerek Masa,sandalye,dolap,raf,stand,koltuk,vazo gibi nesne modelleme
  • Çizgisel nesnelerle mimari plan oluşturulması ve Bina projesi
  • Extended Splines Komutları ve özellikleri (WRectangle,Cahannel,Angle,Tee,Wide Flange)


3 Boyutlu Geometry nesneler özellikleri Modelleme ve Tasarım

  • Standard Primitives komutları ve özellikleri
  • Extended Primitives komutları ve özellikleri
  • Compound Objects komutları ve özellikleri
  • Particle Systems Kar ,yağmur,fırtına gibi efektlerin özellikleri
  • Patch Grids komutları ve özellikleri
  • Doors Kapı çizim özellikleri ve mantığı
  • Windows Pencere özellikleri ve mantığı
  • AEC Extended Peyzaj ve (Ağaç,Bitki,Ferforje Korkuluk ,Duvar) gibi modellerin mantığı ve oluşturulması
  • Stairs Merdiven çeşitleri ve özellikleri
  • Vray Başlığı VrayFur (Halı,Çimen),VrayPlane ile Sonsuz düzlem zemin özellikleri


Modifier List Deformasyonlar ve Simulasyon etkileri ile Tasarım
3DS Max içerisindeki oluşturulan nesnelere deforme ve şekil etkileri ile modelleme aşamasında kullanıcıya düzenleme ve kolay modelleme imkanı sağlayan etkiler oluşturmak.

  • Affect Region Modifier
  • Bend Modifier Bükme ,eğim özelliği
  • Bevel Profile Modifier Çizgilerden Alçıpan söve,süpürgelik vb. özellik oluşturma
  • Cap Holes Modifier yüzeylerdeki bolukları kapatmak
  • Cloth ve mCloth ile Örtü ,Perde,yastık,yorgan,havlu yapımı
  • CrossSection Modifier seçili çizgileri birleştirerek katı model oluşturması
  • Delete Mesh Modifier
  • Displace Modifier yüzey yükseltme
  • Edit Normals Modifier
  • Edit Patch Modifier
  • Edit Spline Modifier
  • Extrude Modifier Objelerin derinlik yükseklik verilmesi
  • Face Extrude Modifier Seçili yüzeyin yükseltilmesi
  • FFD (Free Form Deformation) Modifiers Kontrol noktalarından deforme
  • Lathe Modifier Çizgisel nesnelerin kesitlerinin 3 Boyutlu obje haline getirilmesi
  • Lattice Modifier Modeli ,çizgisel,noktasal veya hem çizgi hem nokta haline getirilmesi
  • MeshSmooth Modifier
  • Noise Modifier
  • Optimize Modifier Poligon sayılarının düşürülmesi
  • Push Modifier
  • Relax Modifier
  • Ripple Modifier Dalga efekti
  • Slice Modifier Objelerde kesme işlemleri
  • Smooth Modifier
  • Spherify Modifier
  • Surface Modifier Küvet, Lavabo gibi modellerin oluşturulması
  • Symmetry Modifier
  • Sweep Modifier Alçıpan, süpürgelik yapımı
  • Taper Modifier
  • Tessellate Modifier
  • Trim/Extend Modifier
  • Twist Modifier
  • UVW Map Modifier
  • Wave Modifier Dalga efekti

Poly, Bileşik Modelleme ve Tasarım

  • EditablePoly , EditPoly mantığının detaylandırılması ve modelleme teknikleri ile uygulama projeleri geliştirerek modelleme mantığının kavranması
  • İç Mimari örnekleri;
  • Yatak Odası,Ofis,Oturma Odası,Mutfak,Banyo,Salon,Genç Odası,Stand vb. modelleme
  • Dış Mekan örnekleri;
  • Bina,Villa,Site ve Peyzaj mantığı yapım aşamaları ve uygulama örnekleri
  • Biyomimetik Organik yapıların analizi ve modellemesi


Matarial Editor Kaplama özellikleri

  • Sunum için sahnenizin istediğiniz türden görselleştirilmesi dokulandırılması için gerçekçi kaplama yöntemlerin hazırlandığı V-Ray ,NVIDIA mental-ray,Default Scanline Renderer Standard kaplama metodlarının mantığının öğretilmesi.
  • Materyal Editör Kullanımı
  • Materyal Tanıtımı ve Oluşturulması
  • Materyallere Kaplama Aktarımı ve Seçenekleri
  • Standart Dışı Özel Materyaller
  • Ahşap,Metal,Altın,Gümüş,Bakır,Krom,Porselen,Mermer,Plastik,Seramik,Kumaş,Zemin,Çimen,Duvar,Deri,Cam,Ayna vb gibi kaplamaların IOR değerleri özellikleri
  • Vray Mtl özellikleri uygulama mantığı
  • (Yansıma) Reflection ile ilgili ayarlar ve uygulama mantığı
  • (Saydamlık) Refraction ile ilgili ayarlar ve uygulama mantığı
  • Tiles Özelliği ile kaplama oluşturma ve uygulama mantığı
  • VrayBlendMtrl özellikleri
  • VrayLightMtrl özellikleri
  • Vray2SideMtrl özellikleri
  • VrayMtlWrapper özellikleri
  • VrayOverrideMtl özellikleri
  • Multi/Sub Object özellikleri
  • VraySky özellikleri
  • VrayDirt özellikleri
  • VrayHDRI özellikleri


Işıklar, Işık Türevleri ve Işık Ayarları

  • Standard (8 Adet) ışık ayarları ve özellikleri
  • Photometric Işık ayarları ve özellikleri
  • Özel Işıklar, Tanımlamaları ve özellikleri
  • VRay Işık ayarları ve özellikleri
  • VrayAmbientLight ayarları ve özellikleri
  • VrayLight ayarları ve özellikleri
  • VraySun ayarları ve özellikleri
  • VrayIES ayarları ve özellikleri

Kameralar Özellikleri ve Ayarları

  • Kamera açılarının doğru kullanılması ve objelerin görselleştirmelerini en doğru şekilde yansıtacak açıların veya kamera hareketlerinin uygulanması.


Standart Kameralar

  • Target Kamera özellikleri
  • Free Kamera özellikleri
  • Standard Kamera Lens bilgisi
  • Depth ofField Parametre bilgileri


VRay Kameralar

  • Kamera type özellikleri
  • VRayDomeCamera özellikleri kullanımı
  • VRayPhysicalCamera özellikleri kullanımı
  • f-number ayarları
  • White balance seçenekleri ve kullanımı
  • Depth ofField Parametre bilgileri
  • Shutter speed ayarları ve oranları
  • Film speed (ISO) ayarları ve oranları

V-RAY RENDER Motoru

  • Vray Render motoru kullanımı ve ayarları
  • Vray Render Ayarları ve uygulama mantığı
  • Frame Buffer ayarlarıve uygulama mantığı
  • Global Switches ayarlarıve uygulama mantığı
  • Image Sampler (Antalising) filtre ayarlar ve uygulama mantığı
  • (Dolaylı Aydınlatma)Indrect Illumination GI
  • Irradiance Map ve Alt ayarların Örneklerle Anlatımı
  • Light Cache İkinci Sıçrama Anlatımı
  • VRay Environment ayarlar ve uygulama mantığı
  • Reflection, Refraction Environment ayarlar ve uygulama mantığı
  • Color Mapping ve Detaylı Anlatımıayarlar ve uygulama mantığı
  • Objects Settings Ayarları
  • Lights Settings Ayarları
  • Environment çevre etkileri
  • Atmosphere Effect VrayToon Efekti
  • Vray render ayarlarının test ve kaliteli render setup oluşturulması
  • Vray render dış mekan için ayarlanması setup hazırlanması
  • Vray ayarları kapsamında dış mekanlarda final render setup ayarlarının oluşturulması ve resim olarak kaydedilmesi


Animasyon

  • Sahne kamera animasyon mantığı
  • İçmekan kamera animasyon özellikleri
  • Dışmekan kamera animasyon özellikleri
  • Animasyon render alınması

Bitirme Projesi

  • Öğrencilerimizin eğitim süreleri boyunca eğitimin amacına ilişkin genel bir fikir sahibi olmaları ve projelerini geliştirerek sektörde tercih edilen tasarımcılar olması hedeflenmektedir.
  • Öğrencilerimizin projelerini Akademi Bölüm Başkanları tarafından değerlendirilerek ''Başarı Sertifikası'' almaya hak kazanacaklardır.

Öğrencilerimizden

  • Didem B.
    GRAFİK TASARIM EĞİTİMİ

    İki kurum arasında kalmıştım buraya gelirken. Doğru seçim yapmışım. Kariyer Kartlıyım tüm eğitimlere giriyorum sanki okul gibi. Yaklaşık 1 hafta önce işe girdim. Cv me aldığım eğitimleri yazmıştım sanırım işe yaradı =P Hepinize teşekkürlerr..

  • Yılmaz M.
    GRAFİK TASARIM EĞİTİMİ

    Eğitimden memnun kaldım. Özellikle iş hayatıyla ilgili anlatılanlar çok işe yarar şeyler. Hocalar ve çalışanlar iyi güler yüzlü. Arkadaşımın tavsiyesiyle gelmiştim. Ben de başkasına tavsiye ederim. Hızlandırılmış kura geldim. 3 haftada grafik tasarım öğrendim nerdeyse. Teşekkürler Kariyer Mimarı.

  • Emin Mehmet Y.
    WEB TASARIM EĞİTİMİ

    Hocamız çok iyi çok eğlenceli ve yararlı geçiyor ben de kuzenimi getirdim beraber giriyoruz derslere çok yararını görüyorum.

  • Gökçe K.
    GRAFİK TASARIM EĞİTİMİ

    Ben Gökçe dijital tasarım paketini aldım. Özellikle dijital fotoğrafçılığı çok merak ediyodum. Hocalar insanlar çok iyi. Şu ana kadar hiçbi sıkıntı olmadı. Umarım böyle gider.

  • Ömer Kara
    GRAFİK TASARIM EĞİTİMİ

    Grafik tasarım diye gelmiştim web de aldım. İyi ki de almışım. Şu an yurt dışında bir restorana site yapıyorum. Bana biraz uzak ama olsun. Kadıköyde şubesinin olması güzel olurdu.

  • Gizem Ku.
    DİJİTAL TASARIM EĞİTİMİ

    Avrupa üniversitesi sertifikası veriyor olması harika. Hiçbir yerde rastlamadım. Sınıflar temiz, insanlar güler yüzlü, sohbet güzel. Bu eğitim çok işime yarayacak orası kesin.

  • Emin Mehmet Y.
    DİJİTAL TASARIM EĞİTİMİ

    Hocamız çok iyi çok eğlenceli ve yararlı geçiyor ben de kuzenimi getirdim beraber giriyoruz derslere çok yararını görüyorum.

  • Aslan D.
    WEB TASARIM EĞİTİMİ

    İngilizce için gelmiştim ama grafik de aldım. Babamın iş yerinin kurumsal kimliğini yaptım. Birkaç yerle daha görüşüyorum. Kariyer mimarı iyi bir kurum. Özellikle etüt olması çok güzel bence. Saygılar.

  • Buket U.
    DİJİTAL TASARIM EĞİTİMİ

    Çok güzel bir program hem web hem grafik öğrenip bir de birsürü yeni teknoloji gösteriyorlar. Kendime şirketim için bir dijital katalog yaptım bile. Henüz web tasarım kısmına geçmedik heycanla bekliyorum çook teşekkürler kariyer mimarı =)

  • Özlem G.
    WEB TASARIM EĞİTİMİ

    Daha önce birçok kursa gittim hatta webi öğrenemediğim için buraya geldim. Herşey tıkır tıkır hocamız çok iyi. Diğer yerde 2 ayda öğrenemediğimi burda 1 haftada öğrendim.

NEDEN KARİYER MİMARI ?

Çünkü Kariyer Mimarı tam 20 senedir bilişim eğitimi sektöründe hizmet veriyor, insan gücü yetiştiriyor.
Çünkü Kariyer Mimarı bugüne kadar 80 binin üzerinde öğrenci mezun etti.
Çünkü Kariyer Mimarı, İstanbul’un 3 ayrı yerinde, bünyesinde 70’ten fazla kendi alanlarında iş üreten eğitmene sahip.
Çünkü Kariyer Mimarı, Brussels Capital University (Brüksel Başkent Üniversitesi)’nin Türkiye Kampüsü ve öğrencilerini üniversite sertifikası ile taçlandırıyor.
Çünkü Kariyer Mimarı’nın bünyesinde sürekli öğrenim gören 500’den fazla öğrencisi var.
Çünkü Kariyer Mimarı’nın tam 30.000 sayfalık ve kendi eğitmenleri tarafından yazılmış, kendi yayınlarına ait bilişim kütüphanesi var.
Çünkü Kariyer Mimarı’nda 8-12 kişilik sınıflarda, her öğrenciye bir bilgisayar düşüyor. Çünkü Kariyer Mimarı teknik eğitimin yanı sıra sektörel bilgilendirme için de düzenli olarak seminerler düzenler.
Çünkü Kariyer Mimarı’nın “İş Yönlendirme Servisi’ iş arayan öğrencilerini sektörde bulunan firmalara yönlendirir ve cv desteği verir.
Çünkü Kariyer Mimarı’nda eğitim alan tüm öğrencilerimiz, eğitimlerini ücretsiz olarak yeniden alma hakkına sahiptirler.
Çünkü Kariyer Mimarı, Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika verme hakkına sahiptir.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Kariyer Mimarı nasıl bir eğitim tecrübesine sahip?

Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi 20 seneden beridir Türkiye’de bilişim eğitimleri vermektedir. Kariyer Mimarı’nda eğitim süreci nasıl işler? Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi bünyesindeki eğitimler, her bir öğrenciye bir bilgisayar düşecek şekilde, 8-12 kişilik modern sınıflarda, konusunda profesyonel olarak iş üreten eğitmenler tarafından verilmektedir.


Kariyer Mimarı’nda eğitim sonrasında ne tip belge ve sertifikalar veriliyor?

Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nde eğitim alan öğrencilerimiz, eğitimleri bittiğinde Milli Eğitim Bakanlığı onaylı kurumumuzun eğitim bitirme sertifikasına, “Kurs Başarı Sertifikasına” ve anlaşmalı olduğumuz üniversitelerin özel sertifikalarına sahip olabilirler. Ayrıca Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nde düzenli olarak yapılan Milli Eğitim Bakanlığı Sınavları’na başvurarak Milli Eğitim Bakanlığı’nın sertifikalarına da sahip olabilirler. Kariyer Mimarı’nın kendine ait yayınları var mıdır? Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nin Kariyer Mimarı Yayınları’ndan çıkmış olan 30 bin sayfalık bilişim kütüphanesi mevcuttur.


Kariyer Mimarı’nda eğitim sonrası iş ve staj desteği var mıdır?

Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nde eğitimini tamamlayan her öğrencimiz, Kariyer Mimarı bünyesindeki İş Yönlendirme Servisi’ne başvuruda bulunabilir ve eğitimi ile ilgili sektörlerden Kariyer Mimarı’na gelen iş ilanlarına direkt olarak yönlendirilebilirler.


Kariyer Mimarı’nda eğitim tekrar hakkı var mı?

Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nde eğitim almış olan her öğrencimiz, eğitimine %90 oranında devam etmiş ise aynı eğitimi en baştan ve tamamen ücretsiz olarak alabilir. Böyle bir talebi olan öğrencimiz hiçbir şekilde bir neden belirtmek zorunda değildir. Sadece tekrar hakkını kullanmak istediğini belirtmesi yeterlidir.


Kariyer Mimarı’nda rehberlik servisi var mı?

Bir eğitim sadece sınıfta başlayıp bitmez. Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nde eğitiminiz öncesi, sırası veya sonrasında sormak istediğiniz sorular, eğitiminiz veya kişisel olarak eğitiminize yansıyabilecek problemler hakkında her türlü durum için Kariyer Mimarı Rehberlik Servisi her şubemizde sizleri hazır durumda beklemektedirler.


Kariyer Mimarı’nda eğitim ödeme seçenekleri nelerdir?

Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi’nde alacağınız bir eğitimin ücretini isterseniz nakit veya kredi kartı, isterseniz kredi kartına taksit ya da elden senet şeklinde ödeyebilirsiniz. Sizlerin bütçesine en uygun ödeme yöntemleri ve taksitlendirme seçenekleri için şubelerimizle irtibata geçebilirsiniz.

ENDÜSTRİYEL TASARIM EĞİTİMİ ALABİLECEĞİNİZ SERTİFİKALAR ?

ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI

TÜM EĞİTİMLERİMİZ

BİLGİLER

ENDÜSTRİYEL TASARIM Eğitimini Neden Kariyer Mimarı'nda Almalıyım?


20 senelik eğitim tecrübesi ve bugüne kadar 80 binin üzerinde mezunu ile birlikte bilgisayar ve bilişim eğitimlerinde lider konumda olan Kariyer Mimarı Bilişim Teknolojileri Akademisi, bir bilişim öğretiminin nasıl olması gerektiği konusunda bir eğitim akademisinin sahip olması gereken tüm özelliklere sahiptir. Bir ENDÜSTRİYEL TASARIM kursu öğrencisinin eğitime katılırken, eğitim sonunda varmak istediği yeri iyi bilen Kariyer Mimarı, ENDÜSTRİYEL TASARIM alanında iş üretmiş tecrübeli eğitmenler, ENDÜSTRİYEL TASARIM eğitimine uygun sınıf ve bilgisayar düzeni ile ENDÜSTRİYEL TASARIM kursu için el elverişli şartlarda eğitim vermektedir.Kariyer Mimarı’nın üniversite sertifikalı eğitimleri

ENDÜSTRİYEL TASARIM Eğitimi Öğretme Garantisi Nedir?


Kariyer Mimarı’nda ENDÜSTRİYEL TASARIM eğitimini aldığınızda, eğitiminize %90 devam ettiğiniz takdirde ENDÜSTRİYEL TASARIM eğitimini 1 sene içinde yeniden ve tamamen ücretsiz olarak alabilirsiniz. Eğitim sonunda bu ders tekrarı hakkını kullanan öğrenci sayımız yok denecek kadar azdır. Bunun en büyük nedeni öğrencilerimizin eğitim sonrasında doğru yeterliliğe ulaştıklarını düşünmeleridir. Yine de bu haklarını kullanmak isteyen öğrencilerimizin sadece bu isteklerini belirtmeleri, ENDÜSTRİYEL TASARIM eğitimini yeniden almaları için yeterlidir.

ENDÜSTRİYEL TASARIM Eğitimininde Ödeme Seçenekleri Nelerdir?


Kariyer Mimarı’nda ENDÜSTRİYEL TASARIM kursu almak isteyen öğrenci adayları, kendi bütçelerine en uygun şekilde ödemelerini planlayabilirler. Nakit, kredi kartı ve senet şeklinde ödeme yapılabilmesinin yanı sıra ENDÜSTRİYEL TASARIM eğitimi taksitle de ödenebilir. Ayrıca ENDÜSTRİYEL TASARIM eğitiminin yanı sıra bu eğitime bağlı olan paket eğitimlerinde fiyat indirimi de uygulanır. Ek olarak Kariyer Gold ve Kariyer Silver Kart ile birçok eğitim ücretsiz olarak da alınabilir. Kariyer Mimarı’nın dönemsel kapmanyaları hakkında bilgi edinebilmek için Kadıköy şubemizden bilgi alabilirsiniz.


Kariyer Mimarı Şubelerimiz
Kadıköy Kampüsü

Caferağa Mah. Neşet Ömer Sk. No:1 Kadıköy Çarşı Kat 4
Kadıköy / ISTANBUL

Telefon: 0 (216) 330 95 95

BUGÜN BU EĞİTİMİ İNCELEYEN

7.

KİŞİSİNİZ.