ENDÜSTRİYEL ÜRÜN TASARIMI EĞİTİM İÇERİĞİ
ENDÜSTRİYEL ÜRÜN TASARIMI Eğitimi öncesi Kara Kalem eğitimi ;
- Çizgi çalışması
- Işık gölge, açık-koyu leke çalışması
- Natürmort çalışması
- Eskiz çalışması
- Desen çalışması
- Portre çalışması
- İmgesel çalışmalar
Modül 1: AUTOCAD EĞİTİMİ İÇERİĞİ
Geometrik Çizimler ve Düzenlemeler
- Autocad çizim ekranı ve toolbar (araç çubuklarının tanıtılması)
- Araç çubuklarının tanıtılması ekrana ekleyip çıkarılması
- Dosyalama işlemleri (Yeni bir Çizime girmek, mevcut çizimi açmak, Kaydetme yöntemleri, dosya almak, dosya vermek ve çıkış yapmak)
- Zoom Komutları
- Pan Komutu görüntü kontrol komutları
- 2B Obje Çizim Komutları
- (Draw menüsü tüm komutlar ve alt parametreleri)
- Line,Ray,ConstructionLine,Multiline(MultilineStyle),Polyline,Polygon,Rectangle,Arc,Circle,Spline,
- Ellipse,Point,Region,Boundary,Wipeout,Revision Cloud,Text).
- (Modify Düzenleme menüsü tüm komutlar ve alt parametreleri)
- Erase,Copy,Mirror,Offset,Array (Rectangle,Path,Polar Array),Move,Rotate,
- Scale,Stretch,Lenghten,Trim,Extend,Break,Join,Chamfer,Fillet,Blend Curves,Explode.
- Yazı yazma komutları (Dtext, Mtext)
- Yazı stili tanımlaması
- Antet hazırlama
- Sorgulama komutları
- Desen ve logo tasarımı
- Mesleki Uygulamalı proje çizimleri
- (Mimari,Makine,Endüstriyel,Mobilya vb) alanların uygulama örnekleri
Dimension Ölçülendirme menüsü tüm komutlar
- Quick dimension,Linear,Aligned,Arc lenght, Ordinate,Radius,Jogged,Diameter,Angular,Baseline,Continue,MultiLeader,Tolerance,Centermark,Obligue,Aligntext,Dimension Style,Ovverride,Update
- Çizimin ölçülendirilmesi,Ölçü sitillerinin ayarlanması,Ölçülerin;ölçeğe uygun hale getirilmesi,Tolerans ölçülerinin verilmesi
- Kartezyen koordinat sistemi
Çizimlerin Düzenlenmesi
- Layer (katman) işlemleri
- Katmanların oluşturulması
- Katmanlara nesne ataması
- Katmanların genel kontrolleri
- Katmanlara çizgi tiplarinin atanması
- Bir çizime bir çizgi tipinin eklenmese
- Tarama işlemleri
- Hatch tarama komutunun kullanılması
- Tarama ayarlarının yapılması
- Tarama yapılmış yüzeylerin tarama özelliklerinin değiştirilmesi
DÜZENLEME ARAÇLARI
- Temel yardımcı komutların tanıtılması
- (Object Snap araç çubuğunun tanıtılması, Klavye komutları)
- Properties
- Edit Hatch
- Edit Polyline
- Edit Multiline
- Edit Text
- Group oluşturma
Block İşlemleri
- Define Attirutes ( Bloklara nitelik ekleme ) özelliğinin kullanımı
- Make block
- Insert block
- Write block
- Hazır çizimlerin sembol olarak kullanılması
Çizim Çıktı Ayarları
- Kâğıt boyutunu ayarlama
- Kâğıt konumunu ayarlama
- Ölçek ayarlaması yapma
- Çıktı çizgi kalınlıklarını ayarlama
- Pencereye göre çıktı alma
- Limit değerlerine göre çıkıt alma
- Tüm çizim alanının çıktısını alma
- Çizim alanında görünen kısmının çıktısını alma
- Yazıcı ayarlarını yapma
- Yazdırılacak doğru yazıcıyı seçme
- Çıktı kopya sayısını ayarlama
- Projelerin paratik çözümlenmesi
LAYOUTS (pafta sayfası)
- Pafta oluşturmak
- Paftaya çizimi hizalamak
- Paftayı ölçekleme
- Farklı ölçekleri kullanarak pafta üzerinde uygulama
- Paftanın çıktı alınması yazdırılması
Kesit
- Kesit Görünüşler Kesit Görünüşler
- AA—BB—CC vb. kesitler
- Kesit görünüş elde etmenin adımları
- Kesit Düzlemi
- Tarama Çizgileri ve Özellikleri
- Yüzeyleri taranmayıp boyanan parçaların kesit görünüşleri
- Kesit görünüşlerin elde edilmesi
- Kademeli delikleri kesit görünüşü
- Tam delik ve kör delik
KESİT GÖRÜNÜŞ ÇEŞİTLERİ
- Tam kesit görünüşler
- Yarı kesit görünüşler
- Kademeli kesit görünüşler
- Döndürülmüş kesit görünüşler
- Döndürülmüş enine kesit görünüşler
- Kısmı kesit görünüşler,
- Detay kesit görünüşler
2Boyutlu Proje Çizimleri
- Mimari Proje çalışması
- Makine parçası çizimi
- Peyzaj proje uygulaması
- Bina görünüş çizim örnekleri
- Tefriş elemanları çizim uygulamaları
- Tesisat projelerinde kullanılan sembollerin çizimi ve bloklanması
Perspektif Çizimi ve 3Boyut
- View menüsünü kullanarak perspektif çizmek
- Komut satırını kullanarak perspektif çizimi yapmak
- Araç çubuklarını kullanarak perspektif çizimi yapmak
- Üç boyutlu modelleme ve görüntüleme
- İzometrik Çizim Teknikleri
- Dimetrik Çizim
- Axonometrik Çizim
- View
- Visual styles
- Orbit
- 3D modeling bölüm arayüzünü tanıtılması
- 3 boyutlu çizime giriş
- Katı model çalışma kuralları
- Solid komutları (Katı model komutları)
- Booelan komutları
- Union, Subtract, İntersect, Shell, Slice, Separate
- Tel kafes model oluşturma
- Yüzey modeli oluşturma
- Katı model oluşturma
- Şablon oluşturma
- 3D operasyonlar
- Extrude, Loft, Revolve, Sweep, Presspull, Polysolid komutları
- 2B planı 3B bir modele dönüştürmek
- Koordinat Sistemi Tanımlama (UCS) ve ayarları
3D Layouts (Pafta) Sayfası
- 2D ve 3D nesne ve objelerin paftaya aktarılması
- 3D objelerinin görüntü ve kesitlerinin alınma yöntemi
- 3D objelerin render da tek paftada yazdırılması
Rendering
- Render bölümüne giriş
- Materials browser (materyal seçme ve getirme)
- Materials özellikleri gösterimi (yansıtma-şeffaflık vb.)
- Materials atama
- Işık ayarları özellikleri
- Point, Spot, Distant, Weblight ışık çeşitleri ve kullanılma yöntemleri
- Render alma, imaje olarak kaydetme
- Render kalitesini arttırma yöntemleri
- Kamera özellikleri
- Kamera animasyonu detayları
3Boyutlu Proje Çizimleri
- Cıvata çizimi,Makine parçaları
- 3 BoyutuModelleme koltuk ,masa,sandalye,vazo modelleme uygulaması
- 3 boyutlu iç mekan oda modellemesi
- Yatak odası,mutfak,Oturma Odası vb. uygulama modelleme
- 3 boyutlu bina dış cephe modellemesi
- 3 boyutlu çevre düzenleme projesi
- Işık ve ışık sistemleri ile sahneyi aydınlatma
- Kamera yerleştirme ve kamera ile sahnede dolaşma
Modül 2: SOLİDWORKS EĞİTİMİ İÇERİĞİ
Solidworks’e giriş
- Programın yetkinlikleri
- Solidworks programının kullanım alanı
- Soldiworks programının çalışma sistemi, çalışma mantığı
- Solidworks Kullanıcı Arayüzü Tanıtılması
Sketcher Desing (Parça) Modelleme
- 2 Boyutlu animasyon teknikleri uygulama
- Part komutlarının tanıtılması ve uygulaması
- Part komutları objelerin çizim detaylarının oluşturulması
- Ürününü oluşturulması için ürün ağacının hazırlanması
- Weld komutlarının tanıtılması
- Profil veya saç parçalarının kaynaklarının yapılması
- Temel çizim komutları
- Radius
- Pah
- Ölçeklendirme
- Çizim ilişkileri
- Kopyalama
- Taşıma
- Öteleme
- Budama
- Döndürme
- Yazı
- Doğrusal Çoğaltma
- Dairesel Çoğaltma
- Tam tanımlı kavramı
- Eksik tanımlı kavramı
- Autocad çizimini Solidworks e aktarılması
- 2B Çizimi 3B çizime çevirme
- Bloklar - Blocks
- Blok oluşturma
- Blok parametreleri
- Blok kütüphanesi oluşturma
- Kaydedilen blokların çağrılması
- Bloğun parçalanması
- Bloğun düzenlenmesi
- İşlenen komutları farklı örnekler üzerinde uygulanması
Katı Modelleme Tasarımı
- Katı modelin oluşturulması
- Oluşturulan katı modeller ( Bardak, Şişe, Makine Parçaları…)
- Referans resim ekleme ve modelleme
- Katı model oluşturulurken dikkat edilmesi gereken işlemler.
- Oluşturulan modelin tasarım kolaylığı
- Oluşturulan modelde değişikliklerin yapılması
- Katı komutlarının tanıtılması
- Yükseklik vererek katı model oluşturma
- Yükseklik vererek katı model çıkartma
- Döndürerek katı model oluşturma
- Döndürerek katı modelden çıkarma
- Süpürerek katı model oluşturma
- Süpürerek katı modelden çıkarma
- Kesitler arasını doldurarak katı model oluşturma
- Kesitler arasını doldurarak katı modelden çıkarma
- Katı modellerin düzenlenmesi
- Yuvarlatma/Radius verme
- Konik Radius
- Pah kırma
- Ölçeklendirme
- Taşıma
- Döndürme
- Kopyalama
- Basit delik delme
- Sihirbaz ile delik delme
- Otomatik kanal açma
- Referans noktası oluşturma
- Doğrusal çoğaltma
- Değişik ölçülerde çoğaltma
- Dairesel çoğaltma
- Parça modelleme
- Çoğaltma sonrası gövdeler
- Örnek uygulamaların yapılması
Montaja giriş
- Örnek Montaj Projeleri
- Solidworks Programında Montaj Mantığının Anlatılması
- Montaj Sayfasının Oluşturulması
- Montaj ilişkilerinin kullanılması
- Montaj ilişkisi kavramının anlatılması
- Montaj sayfasına parça eklenmesi
- Alt Montajların oluşturulması
- Montaj parçalarının taşınması
- Toolbox yardımı ile parça çağırımı
- (Rulmanlar, Somun ve Vidalar, O-ringler, Tespit Bilezikleri, Güç Aktarım Parçalarının oluşturulması)
- Montaj parçalarının döndürülmesi
- Parçaların sabitlenmesi
- Montaj bileşenlerinin düzenlenmesi
- Montaj modu
- Montaj bileşenlerinin saklanması ve gizlenmesi
- Montaj bileşenlerinin şeffaflaştırılması
- Montajın patlatılmış görüntüsünün oluşturulması
- Çoklu patlatılmış görüntü
- Döndürerek patlatma
- Patlatma yollarının çizilmesi
- Montaj bileşenlerinin patlat/daralt animasyonun hazırlanması
- Montaj Unsurları
- Hızlı montaj ilişkileri
- Boyuta Göre seç
- Bağlı ilişkileri gösterme
- Yükselterek boşaltma
- Döndürerek boşaltma
- Montaja delik delme
- Standart delik delme
- Doğrusal çoğaltma
- Dairesel çoğaltma
- Birbirine temas eden parçaların bulunması
- Tasarım esnasında mesafe ölçümü
- Montajı yapılan modelin çalıştırılması (animasyon)
- İşlenen komutları farklı montajlar üzerinde uygulanması
- Montaj ortamında kalıp oluşturma
- Montaj ortamında yeni parça eklenimi
Animasyon
- Animasyon Mantığının Aktarılması
- Animasyon ve Simülasyon Oluşturulması
- Parçaya doğrusal hareketin verilmesi
- Parçaya dönme hareketinin verilmesi
- Parçaya yerçekimi kuvveti uygulanması
- Parça animasyonun kaydedilmesi ve video haline dönüştürülmesi
- Parçaya yer çekimi kuvveti uygulanması
- Plastik enjeksiyon analizi
- Bükülme Analizi
- Statik analiz
Teknik Resim
- Teknik Resim Oluşturulması
- Soldiworks programında teknik resim mantığının anlatılması
- Teknik resim çalışma sayfası
- Teknik resim dokümanının açılması
- Teknik resim kağıtları ve kağıt özellikleri
- Teknik resim özellikleri
- Kullanıcı antedi oluşturma ve kaydetme
- Görünüşlerin oluşturulması
- Görünüşlerin Çıkarılması
- Görünüşlerin Taşınması ve Hizalanması
- Yardımcı Görünüş Oluşturma
- Kesit Görünüş Oluşturma
- Montajdan Kesit Alınması
- Tarama Çizgileri ve Taramaların Oluşturulması
- Detay Görünüş Oluşturma
- Standart Üç Görünüşün Oluşturulması
- Kısmi Kesit Alma
- Görünüşün Kırpılması
- Görünüşlerin Ölçülendirilmesi
- Akıllı Ölçümlendirme
- Hızlı Ölçülendirme
- Model Ölçülendirmesi
- Referans modeli değiştirme
- Açısal Ölçülendirme
- Detaylandırmalar
- Yüzey modelde kesit alma
- Resme Sayfa ekleme
- Ölçü Özellikleri
- Kesişim noktalarını bulma
- Otomatik Ölçülendime
- Not Ekleme
- Balon Ekleme
- Yüzey İşleme İşaretinin Eklenmesi
- Kaynak Sembollerinin Eklenmesi
- Teknik Resim Tablosu Ekleme
- Boş tablo ekleme
- Delik tablosu oluşturma
- Malzeme listesi oluşturma
- Revizyon tablosu oluşturma
- Sac ürünlerinde açılım görünümü alma
- Sac levhanın büküm tablosunu oluşturma
- Sac levhada delik tablosunu oluşturma
- Görünümü farklı kaydetme
Yüzey Modelleme
- Yüzey modellemeye giriş
- Yüzey ve katı model farkı
- Yama ve yumuşak geçiş
- Yüzey modelleme komutlarının kullanılması
- Yüzeyler komutu ile parça modelleme
- Yüzey modelleme ile araba modelleme ye giriş.
- Ekstrüze Yüzey
- Döndürülmüş Yüzey
- Sürüklenmiş Yüzey
- Loftlu Yüzey
- Sınır Yüzeyi
- Dolgu Yüzeyi
- Serbest Form
- Yüzey Sil
- Yüzey Buda
- Yüzey Uzat
- Dikili Yüzey
- Kalınlık Ver
Profiller
- Porfil Komutlarının kullanımı
- 3B Çizim Mantığı
- Profil komutları ile masa yapımı
- Buda-uzat
- Profil Kapat
- Bayrak
- Kaynak Parçası
- Teknik Resim Aktarılması
- Profil Tablo oluşturulması
Kalıp Araçları
- Kalıp Araçları komutlarının kullanımı
- Kalıplama yöntemleri
- Draft Analizi
- Ölçek
- Ayrım Çizgileri
- Boşlukları Kapat
- Ayrım Yüzeyleri
- Erkek ve Dişi Oluşturma
- Maça
- Oluşturulan kalıp araçlarını montaj ortamına aktarılması
- Şişirme Kalıpları Oluşturma
- Baskı Kalıbı çıkartma yöntemi
Sac Levha
- Sac Levha oluşturma yöntemi
- Sac Levha komutlarının kullanımı
- Çizimi sac levhaya çevirme
- Katı modeli sac levhaya çevirme
- Taban Flanş/Sekme
- Sac Levha Dönüştür
- Loft İle Bükme
- Sac Kenar Flanşı
- Çevresel Flanş
- Kenar.Çekme
- Basamak Oluştur
- Çizgiden Bükme
- Köşeler
- Sac Levha Bayrakları
- Menfez
- Basit Delik
- Ekstrüzyon ile kes
- Katları Aç
- Katla
- Düzleştir
- Sac Levha Teknik Resim Görünümü
- Delik Tablosu
- Ölçülendirme
- Kesim listesi özellikleri
- Feder Ekleme
- Çoklu Köşe Payı girme
- Süpürülmül Flanş
İleri Düzey Solidworks Komutları
- Kişiselleştir
- Görsel Sunum Oluşturma
- Modelleme/Render Yapısının Aktarılması
- Render güneş ışığı efekti
- Render özellikleri
- Kullanılan montaja göre kaplama dokusu eklenmesi
- Photoview Son işleme paneli
- Parça Maliyeti
- Photoview Güneş Işığı efekti
- Küresel İlişkiler
- Farklı kaydet seçenekleri
- Kesitten parça çıkartmak
- Grafik kesit alma
- Proje arkasına görünüm ekleme ( Fabrika, manzara. Vb.)
- Kütle özellikleri, kütle merkezi
- Konfigurasyon atama
- Denklemler
Modül 3: 3D STUDİO MAX EĞİTİM İÇERİĞİ
3D Studio Max Arayüzü ve Program içeriği
- Customize paneli çalışma özellikleri
- Units Ölçü birim ayarlarının yapılandırılması
- User Interface UI (Sahne arayüzü tanımlanması)
- Wiewportlar Ekran kontrolleri ve kısayolları
- Görüntü penceresinin düzenlenmesi
- Dosya İmport,Export Özellikleri (AutoCAD, Adobe illustrator ,Maya,SketchUp gibi ilişkilendirilmiş programlar) dosya alımı ve çalışılması
- Transform Komutları
- Hizalama Komutları
- Simetri Komutları
- Bağlama, Kopyalama, Gruplama İşlemleri
- Eksen ve Hareket Mesnet Noktalarını Belirleme ve Düzenleme
- Display, Ekran Görünüm Kontrollerinin Yapılması
2 Boyutlu (Shapes) Çizgisel Objelerle (Splines) özellikleri Modelleme ve Tasarım
- 2 Boyutlu Çizgiler özellikleri ve Tanımlanması
- Line,Circle,Rectangle,Ellipse,Arc,Donut,Ngon,Star,Text,Helix,Egg,Section
- Çizgisel nesnelere hacim verilerek Masa,sandalye,dolap,raf,stand,koltuk,vazo gibi nesne modelleme
- Çizgisel nesnelerle mimari plan oluşturulması ve Bina projesi
- Extended Splines Komutları ve özellikleri (WRectangle,Cahannel,Angle,Tee,Wide Flange)
3 Boyutlu Geometry nesneler özellikleri Modelleme ve Tasarım
- Standard Primitives komutları ve özellikleri
- Extended Primitives komutları ve özellikleri
- Compound Objects komutları ve özellikleri
- Particle Systems Kar ,yağmur,fırtına gibi efektlerin özellikleri
- Patch Grids komutları ve özellikleri
- Doors Kapı çizim özellikleri ve mantığı
- Windows Pencere özellikleri ve mantığı
- AEC Extended Peyzaj ve (Ağaç,Bitki,Ferforje Korkuluk ,Duvar) gibi modellerin mantığı ve oluşturulması
- Stairs Merdiven çeşitleri ve özellikleri
- Vray Başlığı VrayFur (Halı,Çimen),VrayPlane ile Sonsuz düzlem zemin özellikleri
Modifier List Deformasyonlar ve Simulasyon etkileri ile Tasarım
3DS Max içerisindeki oluşturulan nesnelere deforme ve şekil etkileri ile modelleme aşamasında kullanıcıya düzenleme ve kolay modelleme imkanı sağlayan etkiler oluşturmak.
- Affect Region Modifier
- Bend Modifier Bükme ,eğim özelliği
- Bevel Profile Modifier Çizgilerden Alçıpan söve,süpürgelik vb. özellik oluşturma
- Cap Holes Modifier yüzeylerdeki bolukları kapatmak
- Cloth ve mCloth ile Örtü ,Perde,yastık,yorgan,havlu yapımı
- CrossSection Modifier seçili çizgileri birleştirerek katı model oluşturması
- Delete Mesh Modifier
- Displace Modifier yüzey yükseltme
- Edit Normals Modifier
- Edit Patch Modifier
- Edit Spline Modifier
- Extrude Modifier Objelerin derinlik yükseklik verilmesi
- Face Extrude Modifier Seçili yüzeyin yükseltilmesi
- FFD (Free Form Deformation) Modifiers Kontrol noktalarından deforme
- Lathe Modifier Çizgisel nesnelerin kesitlerinin 3 Boyutlu obje haline getirilmesi
- Lattice Modifier Modeli ,çizgisel,noktasal veya hem çizgi hem nokta haline getirilmesi
- MeshSmooth Modifier
- Noise Modifier
- Optimize Modifier Poligon sayılarının düşürülmesi
- Push Modifier
- Relax Modifier
- Ripple Modifier Dalga efekti
- Slice Modifier Objelerde kesme işlemleri
- Smooth Modifier
- Spherify Modifier
- Surface Modifier Küvet, Lavabo gibi modellerin oluşturulması
- Symmetry Modifier
- Sweep Modifier Alçıpan, süpürgelik yapımı
- Taper Modifier
- Tessellate Modifier
- Trim/Extend Modifier
- Twist Modifier
- UVW Map Modifier
- Wave Modifier Dalga efekti
Poly, Bileşik Modelleme ve Tasarım
- EditablePoly , EditPoly mantığının detaylandırılması ve modelleme teknikleri ile uygulama projeleri geliştirerek modelleme mantığının kavranması
- İç Mimari örnekleri;
- Yatak Odası,Ofis,Oturma Odası,Mutfak,Banyo,Salon,Genç Odası,Stand vb. modelleme
- Dış Mekan örnekleri;
- Bina,Villa,Site ve Peyzaj mantığı yapım aşamaları ve uygulama örnekleri
- Biyomimetik Organik yapıların analizi ve modellemesi
Matarial Editor Kaplama özellikleri
- Sunum için sahnenizin istediğiniz türden görselleştirilmesi dokulandırılması için gerçekçi kaplama yöntemlerin hazırlandığı V-Ray ,NVIDIA mental-ray,Default Scanline Renderer Standard kaplama metodlarının mantığının öğretilmesi.
- Materyal Editör Kullanımı
- Materyal Tanıtımı ve Oluşturulması
- Materyallere Kaplama Aktarımı ve Seçenekleri
- Standart Dışı Özel Materyaller
- Ahşap,Metal,Altın,Gümüş,Bakır,Krom,Porselen,Mermer,Plastik,Seramik,Kumaş,Zemin,Çimen,Duvar,Deri,Cam,Ayna vb gibi kaplamaların IOR değerleri özellikleri
- Vray Mtl özellikleri uygulama mantığı
- (Yansıma) Reflection ile ilgili ayarlar ve uygulama mantığı
- (Saydamlık) Refraction ile ilgili ayarlar ve uygulama mantığı
- Tiles Özelliği ile kaplama oluşturma ve uygulama mantığı
- VrayBlendMtrl özellikleri
- VrayLightMtrl özellikleri
- Vray2SideMtrl özellikleri
- VrayMtlWrapper özellikleri
- VrayOverrideMtl özellikleri
- Multi/Sub Object özellikleri
- VraySky özellikleri
- VrayDirt özellikleri
- VrayHDRI özellikleri
Işıklar, Işık Türevleri ve Işık Ayarları
- Standard (8 Adet) ışık ayarları ve özellikleri
- Photometric Işık ayarları ve özellikleri
- Özel Işıklar, Tanımlamaları ve özellikleri
- VRay Işık ayarları ve özellikleri
- VrayAmbientLight ayarları ve özellikleri
- VrayLight ayarları ve özellikleri
- VraySun ayarları ve özellikleri
- VrayIES ayarları ve özellikleri
Kameralar Özellikleri ve Ayarları
- Kamera açılarının doğru kullanılması ve objelerin görselleştirmelerini en doğru şekilde yansıtacak açıların veya kamera hareketlerinin uygulanması.
Standart Kameralar
- Target Kamera özellikleri
- Free Kamera özellikleri
- Standard Kamera Lens bilgisi
- Depth ofField Parametre bilgileri
VRay Kameralar
- Kamera type özellikleri
- VRayDomeCamera özellikleri kullanımı
- VRayPhysicalCamera özellikleri kullanımı
- f-number ayarları
- White balance seçenekleri ve kullanımı
- Depth ofField Parametre bilgileri
- Shutter speed ayarları ve oranları
- Film speed (ISO) ayarları ve oranları
V-RAY RENDER Motoru
- Vray Render motoru kullanımı ve ayarları
- Vray Render Ayarları ve uygulama mantığı
- Frame Buffer ayarlarıve uygulama mantığı
- Global Switches ayarlarıve uygulama mantığı
- Image Sampler (Antalising) filtre ayarlar ve uygulama mantığı
- (Dolaylı Aydınlatma)Indrect Illumination GI
- Irradiance Map ve Alt ayarların Örneklerle Anlatımı
- Light Cache İkinci Sıçrama Anlatımı
- VRay Environment ayarlar ve uygulama mantığı
- Reflection, Refraction Environment ayarlar ve uygulama mantığı
- Color Mapping ve Detaylı Anlatımıayarlar ve uygulama mantığı
- Objects Settings Ayarları
- Lights Settings Ayarları
- Environment çevre etkileri
- Atmosphere Effect VrayToon Efekti
- Vray render ayarlarının test ve kaliteli render setup oluşturulması
- Vray render dış mekan için ayarlanması setup hazırlanması
- Vray ayarları kapsamında dış mekanlarda final render setup ayarlarının oluşturulması ve resim olarak kaydedilmesi
Animasyon
- Sahne kamera animasyon mantığı
- İçmekan kamera animasyon özellikleri
- Dışmekan kamera animasyon özellikleri
- Animasyon render alınması
Bitirme Projesi
- Öğrencilerimizin eğitim süreleri boyunca eğitimin amacına ilişkin genel bir fikir sahibi olmaları ve projelerini geliştirerek sektörde tercih edilen tasarımcılar olması hedeflenmektedir.
- Öğrencilerimizin projelerini Akademi Bölüm Başkanları tarafından değerlendirilerek ''Başarı Sertifikası'' almaya hak kazanacaklardır.